Obsługa skanera sieciowego Dewalt Dck240c2 jest prosta i intuicyjna. Skaner jest wyposażony w dwa porty Ethernet, dzięki czemu można łatwo i szybko połączyć się z siecią w celu wykonywania skanowania. Urządzenie jest kompatybilne z wieloma systemami operacyjnymi, a jego dostosowanie do potrzeb użytkowników jest łatwe i intuicyjne. Skaner pozwala na skanowanie dokumentów o szerokości do 8,5 cala i długości do 14 cali, a jego podświetlenie LED jest wystarczające do skanowania dokumentów o różnych kolorach i kontrastach. Ponadto skaner jest wyposażony w zaawansowane oprogramowanie, które ułatwia skanowanie, edycję i zarządzanie wynikami skanowania. Obsługa skanera sieciowego Dewalt Dck240c2 jest idealna dla osób, które szukają łatwego i niezawodnego sposobu na skanowanie dokumentów.
Ostatnia aktualizacja: Obsługa skanera sieciowego Dewalt Dck240c2
Jeśli drukarka jest podłączana przy użyciu przewodu, podłącz go do urządzenia. Połączenie zostanie nawiązane automatycznie, komputer pobierze odpowiednie sterowniki i będzie można z niego korzystać od razu. Aby podłączyć drukarkę bezprzewodową, wykonaj następujące czynności:
Wybierz pozycję Rozpocznij > Ustawienia > urządzenia Bluetooth & > drukarki & skanery .
Otwieranie ustawień drukarek & skanerów
Obok pozycji Dodaj drukarkę lub skaner wybierz pozycję Dodaj urządzenie.
Poczekaj, aż znajdziesz pobliskie drukarki, a następnie znajdź odpowiednią drukarkę i wybierz pozycję Dodaj urządzenie. Jeśli chcesz usunąć drukarkę później, zaznacz ją, a następnie wybierz pozycję Usuń.
Jeśli nie widzisz drukarki, spróbuj rozwiązać problem, wykonując czynności opisane w artykule Rozwiązywanie problemów z połączeniem drukarki i drukowaniem w Windows.
Powiązane tematy
Dowiedz się, jak zainstalować drukarkę w Windows.
Dowiedz się, jak pobrać sterowniki drukarek w Windows. com/pl-pl/windows/jak-pobra%C4%87-i-zainstalowa%C4%87-najnowsze-sterowniki-drukarki-4ff66446-a2ab-b77f-46f4-a6d3fe4bf661">zainstalować sterowniki drukarki w Windows. com/pl-pl/windows/ustawianie-drukarki-domy%C5%9Blnej-w-windows-e10cf8b8-e596-b102-bf84-c41022b5036f">skonfigurować drukarkę domyślną w Windows. com/pl-pl/windows/wy%C5%9Bwietlanie-kolejki-wydruku-w-systemie-windows-71505b3a-ba6b-14b2-b7f9-fd6204675ab5">wyświetlić kolejkę drukarki w Windows.
Dowiedz się, jak zmienić stan drukarki z "offline" na "online" w Windows.
Jeśli masz problem ze zmianą stanu drukarki w trybie offline, zobacz Rozwiązywanie problemów z drukarkami w trybie offline.
Jeśli masz problem z łącznością drukarki w Windows, zobacz Rozwiązywanie problemów z połączeniem drukarki i drukowaniem w Windows.
Wybierz przycisk Start , a następnie wybierz pozycję Ustawienia > Urządzenia > Drukarki & skanery > Dodaj drukarkę lub skaner. net/pl-pl/media/79e66243-d939-4b4a-a981-9cca385e6972. png" alt="tekst alternatywny" loading="lazy"/>
Zaczekaj na zakończenie wyszukiwania pobliskich drukarek, wybierz tę, której chcesz użyć, a następnie wybierz pozycję Dodaj urządzenie. Jeśli chcesz usunąć drukarkę później, wyróżnij ją i wybierz pozycję Usuń.
Powiązane tematy
Firma Kserotech dba nie tylko o poprawne działanie urządzenia pod kątem serwisowym. Naszym wspólnym celem jest funkcjonowanie urządzenia wraz ze wszystkimi korzyściami jakie oferuje. Dlatego przygotowaliśmy wspólnie z informatykiem specjalizującym się w otoczeniach sieciowych, opis konfiguracji skanera wraz z oprogramowaniem.
Jeśli trafiłeś na stronę ponieważ nie radzisz sobie z konfiguracją urządzenia lub na szybko potrzebujesz stworzyć kopertę, doceń naszą otwartość oraz złóż zamówienie chociaż na jeden toner.
To i tak niewygórowana cena za czas jaki musiałbyś poświęcić studiując instrukcję obsługi lub też tracąc godziny na metodę prób i błędów.
W związku z licznymi prośbami stworzenia instrukcji dotyczącej konfiguracji skanera sieciowego w urządzeniach konica Minolta w przypadku reinstalacji systemu operacyjnego na komputerze.
Sprawa komplikuje się po kilku miesiącach gdy np. zmieniamy operatora dostarczającego internet, lub zostają stworzone nowe stanowiska komputerowe. W tym wpisie pokarzemy w jaki sposób skonfigurować program wspomagający działanie skanera jaka również ustawić nowego użytkownika bezpośrednio z poziomu panela dotykowego w kserokopiarce. Zawarte tutaj informacje są pomocne również osobą posiadające dynamiczne IP w swoich firmach, lub korzysta z internetu mobilnego.
Poszukiwaczu pomocy w internecie. Jak zauważyłeś firma Kserotech z Chorzowa dokłada wszelkich starań by klienci nie pozostali bez pomocy nawet w kwestiach informatycznych. Ten artykuł został stworzony by mogli cieszyć się swoimi urządzeniami po reinstalacjach systemów czy rozbudowie parku komputerów. Twój serwis pobiera za to opłaty? a może uważa ze to nie jest w zakresie ich działań. Przejdź do nas, zapewniamy PEŁNĄ opiekę serwisową.
Jeśli posiadasz bizhub-a będącego na gwarancji, chętnie porozmawiamy o zmianie Twojego gwaranta. Wystarczy mail lub krótka rozmowa
biuro@kserotech. pl
serwis@kserotech. pl
+48 517 284 226
Prezentacja odbyła się na podstawie urządzenia serii Bizhub C452, w identyczny sposób układ menu znajduje się w urządzeniach:
Bizhub C203 / C253 / C353 / C220 / C280 / C360 / C451 / C550 / C452 / C552 / C650
Układ menu oraz rozmieszczenie jest identyczne w urządzeniach typu lecz dostęp do funkcji następuje po wejściu w menu urządzenia poprzez “domek” na panelu dotykowym w urządzeniach takich jak
Bizhub C224 / C284 / C364 / C454 / C554 / C654 / C754 oraz nowsze.
Opis jest szczegółowy oraz uwzględnia wszystkie problemy jakie mogą zdarzyć się w firmie posiadającej komputery oparte na systemach WINDOWS.
Komputery oparte na systemie Leopard takich jak iMac firmy Apple współpracują z urządzeniami poprzez protokół SMB. Zabezpieczenia przed dostępem sieciowym z zewnątrz jest na tyle utrudniony że poradzi sobie z tym zagadnieniem wyłącznie doświadczony informatyk. Potrzebne są hasła, nazwy sieciowe urządzenia, oraz nie rzadko trochę szczęścia jak i samozaparcia ze strony specjalisty.
Rozpoczniemy konfiguracje skanera sieciowego od wizyty przy kserokopiarce, ważne jest by urządzenie było “gotowe do pracy” oraz przez chwile nie pojawiały się zadania wydruku na urządzeniu.
- Aby wejść w ogólne ustawienia urządzenia należy zlokalizować, oraz użyć FIZYCZNEGO przycisku po prawej stronie ekranu dotykowego:
- Na wyświetlaczu pojawią się pozycje konfiguracji kserokopiarki, znajdziemy tam ustawienia użytkownika, administratora, licznik, ale również od pierwszą pozycja opcje “REJESTRACJA SKRÓCONEGO”
- W kolejnym kroku wybieramy również pierwszą opcje “UTWÓRZ SKRÓCONY ADRES”
- Funkcje skanera są widoczne w obecnym oknie. Dla potrzeb szybkiego wysyłania dokumentów drogą email, możliwa jest pierwsza pozycja:
“E-MAIL” – daje nam możliwość podłączenia urządzenia do skrzynki mailowej, niezbędna jest poprawna konfiguracja skrzynki email spod pozycji administratora oraz poprawne wprowadzenie adresów wyjściowych DNS pozwalających wydostanie się sygnału z kserokopiarki poza sieć LAN
“skrzynka użytkownika” – pozwala utworzyć skrzynki w funkcji “box”, w prostych słowach, tworzyć konta na dysku urządzenia w celu przechowywania dokumentów często kserowanych jak np. karty urlopowe
“PC-SMB” – protokół skanowania do folderu. Funkcja zaawansowana przy której rozkładają ręce nawet najwytrwalsi wojownicy informatyczni. W obecnych systemach oraz zabezpieczeniach sieciowych umożliwienie dostępu urządzeniu z zewnątrz jakim jest niewątpliwie kserokopiarka wiąże się ze spełnieniem odpowiednich warunków. Hasła użytkownika komputera, loginu, nazwy sieciowej, dostępu w otoczeniu sieciowym, konfiguracja zapory windows, oraz stworzeniu reguły w programie antywirusowym. Nasz serwis nie praktykuje tej metody przyłączenia skanera do komputera ze względu na informacje poufne jakie są potrzebne do skorzystania z tego protokołu.
“FTP”- korzysta z portu 21, na którym również działa program wspomagający dlatego proponujemy ten wybór. - Przechodzimy do bezpośredniego wprowadzania listy odbiorców skanera sieciowego. Konfigurujemy użytkownika który będzie dostępny na głównym ekranie przy przełączeniu funkcji kopiarki na skaner. W przypadku dodania nowego użytkownika klikamy na NOWY w dole ekranu dotykowego lub jeśli chcemy zmienić numer IP klikamy na danego użytkownika oraz edytuj.
- Do kompletnego wprowadzenia użytkownika jest niezbędny numer IP komputera na który będzie wysyłany skan. W dalszej części jest opis jak go najszybciej uzyskać bez zbędnego poruszania się w funkcjach sieciowych na komputerze. ”NR” – jest przypisywany automatycznie pierwszy numer porządkowy uwzględniając wszystkie protokoły.
“NAZWA” – jest to nazwa która jest widoczna na kafelce wyboru w skanerze. Intuicyjne opisanie komputera pomoże sprawnie wybrać odbiorce do którego skan zostanie wysłany. Należy pamiętać ze w przypadku kilku lub kilkunastu odbiorców nazwy nie mogą się powtarzać. Najczęściej są to imiona pracowników korzystających z podłączonego sieciowo komputera np. “Księgowa”. w opisanym przypadku jest to “komp”
“INDEKS” – ustawiamy “ulubione’ by był dostępny w głównym oknie
“ADRES HOSTA” – wpisujemy numer IP komputera do którego skan ma zostać wysłany. Znajdziemy go w informacji o sieci na danym komputerze. W prezentowanym przypadku to 192. 168. 0. 100
“ŚCIEŻKA PLIKU” – w przypadku stosowania programu wspomagającego celem dostarczenia pliku skanu jest numer IP, w momencie dotarcia go do komputera resztę trasy przejmuje program zainstalowany na komputerze. Dlatego w tej pozycji musi znajdować się “/” - Przechodząc na drugie okno konfiguracyjne, przechodzimy do szczegółowych ustawień konta użytkownika.
“ID użytkownika” pomijamy.
“Hasło”- pomijamy.
“ANONIMOWY” – ustawiamy na WŁĄCZONY, wtedy id użytkownika zmienia się na anonymous
Reszta ustawień pozostaje bez zmian. Zatwierdzamy zmiany przyciskiem “OK” - Skonfigurowaliśmy odbiorce skanera z poziomu kserokopiarki. Pozostaje tylko zainstalowanie oprogramowania dedykowanego dla konica minolta wspierającego przesyłanie plików z urządzeń peryferyjnych, bez konieczności zaawansowanej wiedzy na temat otoczeń sieciowych oraz zabezpieczeń systemu przed “atakami zzewnątrz”
Konfiguracja programu wspierającego funkcje skanowania.
Programem najprostszym w konfiguracji jest niezużywający zasobów systemowych FTP UTILITY 1. 0, dostępny jest na naszej stronie w katalogu urządzeń konica minolta. Jest on dedykowany dla tej rodziny kserokopiarek. Konfiguracje skanera dla Ricoh zostanie opisany w przyszłości. Dla poprawnie skonfigurowanej sieci LAN, urządzenie Ricoh posiada funkcje przeglądania sieci z poziomu panela dotykowego oraz wyboru folderów docelowych widocznych w grupie domowej.
“ROOT FOLDER” – ustawiamy ścieżkę dostępu do folderu do którego ma program przesyłać skany. W kserokopiarce ustawialiśmy “/” nasz plik dociera do komputera poprzez wpisany numer IP komputera, od tej chwili program przekazuje go do wskazanego folderu z punktu 2
“FTP USER” – te parametry muszą być takie same jak przy konfiguracji skanera z poziomu kserokopiarki, czyli zaznaczamy “ANONYMOUS”
zatwierdzamy ustawienia przyciskiem OK.
Jak sprawdzić numer IP komputera
Numer IP jest przydzielany danemu komputerowi przez router, serwer lub jest wpisywany ręcznie do karty sieciowej. W przypadku większości sieci przydzielany numer jest za pośrednictwem funkcji DHCP, oznacza to ze z puli numerów pierwszy wolny otrzymuje ten zestaw komputerowy który został pierwszy uruchomiony. Powoduje to brak komunikacji urządzenia z programem wspomagającym funkcje skanera. Aby skaner ponownie spełniał swoją funkcje trzeba edytować numer IP. Ten proces został już opisany wcześniej w miejscu dodawania nowego użytkownika na urządzeniu, natomiast jak ten numer zdobyć zostanie to opisane poniżej.