Konfiguracja i użytkowanie drukarki Epson EB 1860 jest proste i intuicyjne. Przed użyciem drukarki należy wykonać niezbędne konfiguracje, w tym podłączenie do sieci Wi-Fi oraz instalację oprogramowania. Korzystając z drukarki, można wydrukować dokumenty, zdjęcia i inne materiały zarówno z komputera, jak i za pośrednictwem aplikacji mobilnych. Drukarka Epson EB 1860 posiada szybką drukarkę laserową, wbudowaną skaner i kopiarkę oraz funkcję drukowania zdjęć z telefonu. Drukarka jest łatwa w skonfigurowaniu i korzystaniu, a funkcje kopiowania i skanowania są szybkie i wydajne. Drukarka oferuje wysoką jakość wydruku i wyraźne wydruki, co czyni ją idealnym wyborem do domu lub biura.
Ostatnia aktualizacja: Konfiguracja i użytkowanie Epson Eb 1860
Przedmiot Aukcji | Projektor Epson EB-1860 + UCHWYT GRATIS!!! Technologia 3LCD Rozdzielczość XGA (1024 x 768) Jasność 4. 000 ANSI Lumenów | Opis Przedmiotu | W zestawie otrzymujesz |
| Specyfikacja Techniczna | System projekcyjny | Technologia 3LCD, Ciekłokrystaliczna migawka RGB | Panel LCD | 0, 63 cal z MLA (D7) |
Obraz
Układ optyczny
Złącza
Zaawansowane funkcje
Informacje ogólne
Inne
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania lub chciałbyś uzyskać fachową poradę zadzwoń lub napisz do nas:
W tej sekcji opisano sposób konfiguracji zabezpieczeń sieci bezprzewodowej i podłączenia do punktu dostępowego za pomocą przycisków na drukarce. Jeśli drukarka posiada panel LCD, wprowadź ustawienia za pomocą panelu LCD. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera rozdział Podłączanie drukarki do sieci.
Drukarka obsługuje następujące metody wprowadzania ustawień bezprzewodowych.
Automatyczna konfiguracja za pomocą Wi-Fi Protected Setup (WPS)
Jeśli punkt dostępowy obsługuje standard Wi-Fi Protected Setup (WPS), ustawienia bezprzewodowe mogą być wprowadzone automatycznie.
Automatyczna konfiguracja za pomocą SecureEasySetup (SES)
Jeśli punkt dostępowy obsługuje standard Secure Easy Setup (SES), ustawienia zabezpieczeń mogą być wprowadzone automatycznie.
Uwaga:
Nie wyłączaj zasilania lub nie odłączaj drukarki podczas wprowadzania ustawień za pomocą przycisków na panelu sterowania. Może to spowodować awarię.
Jeśli drukarka jest podłączona przed kabel sieci LAN, nie można używać drukarki w bezprzewodowej sieci LAN.
Automatyczna konfiguracja sieci bezprzewodowej poprzez WPS
Jeśli punkt dostępowy obsługuje standard Wi-Fi Protected Setup (WPS), ustawienia bezprzewodowe mogą być wprowadzone automatycznie.
Procedura konfiguracji dla trybu Przycisk (PBC)
Sprawdź, czy punkt dostępowy jest włączony i czy komunikacja jest możliwa. |
Jeśli kabel sieci LAN jest podłączony do drukarki, odłącz go z drukarki.
Jeśli kabel sieci LAN zostanie odłączony, lampka stanu sieci (pomarańczowa) i lampka stanu sieci (zielona) migają na przemian. Nie przechodź do następnego punktu do momentu aż lampka stanu sieci (pomarańczowa) się włączy lub zarówno lampka stanu sieci (pomarańczowa) jak i lampka stanu sieci (zielona) wyłączą się.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk WPS punktu dostępowego (lub odpowiedni przycisk), aby ustawić WPS.
Aby uzyskać informacje na temat lokalizacji przycisku WPS, patrz Przewodnik użytkownika punktu dostępowego (routera bezprzewodowego). Należy zwrócić uwagę, że w niektórych przypadkach będzie to ustawienie oprogramowania w routerze, a nie przycisk na obudowie. com/onlineguides/pl/sx600series/html_z/files/step_4. gif"/>
Przytrzymaj przycisk WiFi przez trzy sekundy. Lampka stanu sieci (pomarańczowa) i lampka stanu sieci (zielona) migają na przemian. com/onlineguides/pl/sx600series/html_z/files/step_5. gif"/>
Jeśli połączenie sieciowe zostanie pomyślnie nawiązane, lampka stanu sieci (pomarańczowa) i lampka stanu sieci (zielona) migają w tym samym czasie. Lampka stanu sieci (zielona) wyłączy się po pięciu minutach.
Jeśli nawiązanie połączenia sieciowego nie powiedzie się, jedynie lampka stanu sieci (zielona) miga. Naciśnij przycisk WiFi aby usunąć błędy, następnie powtórz procedurę od kroku 2.
Konfiguracja trybu Kod PINMetoda rejestracji kodu PIN różni się w zależności od punktu dostępowego (routera bezprzewodowego). Patrz Przewodnik użytkownika punktu dostępowego (routera bezprzewodowego).
Włóż zwykły papier do podajnika arkuszy.
Naciśnij przycisk , aby wydrukować arkusz stanu, a następnie potwierdź kod PIN na arkuszu stanu.
Trzymając przycisk WiFi, naciśnij przez 3 sekundy. Lampka stanu sieci (pomarańczowa) i lampka stanu sieci (zielona) migają w tym samym czasie. com/onlineguides/pl/sx600series/html_z/files/step_6. gif"/>
Zarejestruj kod PIN znajdujący się na arkuszu stanu w punkcie dostępowym w ciągu dwóch minut. com/onlineguides/pl/sx600series/html_z/files/step_7. gif"/>
Jeśli nawiązanie połączenia sieciowego nie powiedzie się, jedynie lampka stanu sieci (zielona) miga. Naciśnij przycisk WiFi aby usunąć błędy, następnie powtórz procedurę od kroku 3.
Automatyczna konfiguracja sieci bezprzewodowej poprzez SESJeśli punkt dostępowy obsługuje funkcję Secure Easy Setup (SES) lub tryb przycisku Wi-Fi Protected Setup (WPS (PBC)), zabezpieczenia mogą być wprowadzone automatycznie.
Dla ustawień SES i WPS (PBC) wykonaj następującą procedurę. Oba ustawienia są automatycznie wykonywane przez drukarkę.
Naciśnij i przytrzymaj przycisk SES punktu dostępowego (lub odpowiedni przycisk) aż zapali się lampka SES.
W zależności od punktu dostępowego (routera bezprzewodowego), dedykowany przycisk funkcji SES może nie być dostępny. Aby uzyskać informacje na temat lokalizacji przycisku SES, patrz Przewodnik użytkownika punktu dostępowego (routera bezprzewodowego).
Można drukować na dowolnej drukarce zgodnej z usługą Epson Email Print z dowolnego urządzenia umożliwiającego wysyłanie wiadomości e-mail, np. urządzenia typu smartfon, tabletu, komputera czy telefonu komórkowego.
Aby skorzystać z tej usługi, należy najpierw zarejestrować konto i drukarkę w usłudze Epson Connect. Jeżeli nie dokonano jeszcze rejestracji, należy kliknąć poniższe łącze i postępować zgodnie z instrukcjami.
Rejestrowanie z poziomu komputera
Rejestrowanie za pomocą urządzenia typu smartfon lub tabletu
Wysyłanie wiadomości e-mail
Wiadomość można wysłać nie tylko z komputera, ale także z urządzenia typu smartfon, tabletu czy telefonu komórkowego.
Utwórz wiadomość e-mail i załącz zdjęcia lub dokumenty do wydrukowania. |
Uwaga:
Tekst w treści wiadomości wydrukuje się oddzielnie od załącznika.
W opcji Print Settings (Ustaw. drukow. ) na stronie User Page (Strona użytkownika) można zdecydować, czy treść wiadomości ma zostać wydrukowana.
Wpisz adres e-mail drukarki i wyślij wiadomość.
Adres e-mail drukarki można sprawdzić w jeden z poniższych sposobów.
Na stronie z informacjami drukowanej po zakończeniu konfiguracji usługi Epson Connect.
Na liście Printer List (Lista drukarek) na stronie User Page (Strona użytkownika).
Na panelu LCD drukarki.
Na raporcie połączenia sieciowego lub arkuszu stanu sieci.
Więcej informacji na temat raportu połączenia sieciowego i arkusza stanu sieci znajduje się w dokumentacji dołączonej do drukarki.
Uwagi dotyczące wysyłania wiadomości e-mail
Podczas wysyłania wiadomości należy zwrócić uwagę na poniższe rzeczy.
Maksymalnie można wprowadzić 100 adresów e-mail drukarek.
Drukowanie po wprowadzeniu adresu e-mail drukarki w polu Bcc (Niewidoczna kopia) nie jest możliwe.
Dołączyć można 10 plików.
Dołączone pliki wraz z treścią wiadomości nie mogą przekraczać 20 MB.
Obsługiwane są poniższe typy plików.
Word (doc, docx), Excel (xls, xlsx), PowerPoint (ppt, pptx), PDF, JPEG, GIF, BMP, PNG, TIFF
Z wyjątkiem treści wiadomości, plików tekstowych (zwykły tekst) nie można wydrukować.
Plików spakowanych (zip) nie można wydrukować.
Nie są obsługiwane krótkie wiadomości tekstowe (SMS) obsługiwane przez operatorów telefonów komórkowych.
Usuwanie zadań drukowaniaZadanie drukowania może zostać anulowane po wysłaniu.
Jeżeli drukowanie już się rozpoczęło, można je usunąć z poziomu panelu sterowania drukarki.
Oczekujące zadania drukowania można usunąć na stronie User Page (Strona użytkownika).
Na panelu sterowania drukarkiPodczas drukowania naciśnij na panelu sterowania przycisk zatrzymywania/anulowania.
Nazwa i położenie tego przycisku zależą od modelu drukarki. Przejrzyj dokumentację dołączoną do drukarki.
Na stronie User Page (Strona użytkownika)Zaloguj się na stronie User Page (Strona użytkownika) i anuluj zadanie drukowania w opcji Print Log (Dziennik drukowania).
Jeżeli zarejestrowano wiele drukarek, z listy należy wybrać drukarkę, którą chcesz skonfigurować.
Wybierz opcję Print Log (Dziennik drukowania) w usłudze Email Print z menu po lewej stronie. com/guide/assets/files/step_3. gif"/>
Wyświetli się zadanie drukowania. Kliknij lub dotknij opcji Cancel (Anuluj) w kolumnie Status (Stan).
Gdy wartość w kolumnie Status (Stan) zmieni się na Cancel (Anuluj), zadanie zostało anulowane.
Włączanie i edytowanie listy Approved Senders List (Lista zatwierdzonych nadawców)Włączając listę Approved Senders List (Lista zatwierdzonych nadawców), można udostępnić drukarkę tylko zaufanym nadawcom i zablokować złośliwe wiadomości e-mail. Lista Approved Senders List (Lista zatwierdzonych nadawców) jest domyślnie wyłączona.
Wybierz opcję Approved Senders List (Lista zatwierdzonych nadawców) w usłudze Email Print z menu po lewej stronie.
Wybierz opcję „Use Approved Senders List (Recommended) (Skorzystaj z pozycji Lista zatwierdzonych nadawców (zalecane))”.
Kliknij lub dotknij opcji Add Address (Dodaj adres) lub Add address from Print Log (Dodaj adr z dziennika drukow. ).
Twój adres e-mail (nazwa użytkownika) wyświetla się domyślnie.
Jeżeli chcesz dodać adres e-mail, który nie znajduje się w dzienniku drukowania lub adres domeny, wybierz opcję Add Address (Dodaj adres).
Jeżeli chcesz dodać adres e-mail, z którego otrzymano wcześniej wiadomość, wybierz opcję Add address from Print Log (Dodaj adr z dziennika drukow. com/guide/assets/files/step_5. gif"/>
Jeżeli wybrano opcję Add Address (Dodaj adres), wpisz adres e-mail bądź adres domeny, który chcesz dodać.
Jeżeli wybrano opcję Add address from Print Log (Dodaj adr z dziennika drukow. ), wybierz wiadomość otrzymaną z adresu, który chcesz dodać.
Dodanie nazwy domeny powoduje, że drukarka może otrzymywać wiadomości e-mail z adresów z tej samej domeny.
Dodając nazwę domeny należy się upewnić, że zawiera ona znak „@” (np. @epson. com).
Nie można dodać domeny za pomocą opcji Add address from Print Log (Dodaj adr z dziennika drukow. com/guide/assets/files/step_6. gif"/>
Kliknij lub dotknij opcji Add (Dodaj). com/guide/assets/files/step_7. gif"/>
Sprawdź, czy dodany adres znajduje się na liście Approved Senders List (Lista zatwierdzonych nadawców), a następnie kliknij lub dotknij opcji Apply (Zastosuj).
Jeśli chcesz usunąć zarejestrowany adres e-mail lub adres nazwy domeny, wybierz kolumnę z opcją Delete (Usuń) dla adresu, który chcesz usunąć z listy Approved Senders List (Lista zatwierdzonych nadawców), a następnie kliknij lub dotknij przycisku Apply (Zastosuj).
Jeżeli chcesz wyłączyć listę Approved Senders List (Lista zatwierdzonych nadawców), wybierz opcję „Anyone can send print jobs to this printer (Każdy może przesyłać zadania drukowania do tej drukarki)”, a następnie kliknij lub dotknij przycisku Apply (Zastosuj).
Zmiana ustawień drukarkiPo wybraniu ustawień drukarki wszystkie wiadomości e-mail są drukowane zgodnie z tymi ustawieniami. Po zarejestrowaniu wielu drukarek można wybrać ustawienia wydruku dla każdej drukarki.
Wybierz opcję Print Settings (Ustaw. ) w usłudze Email Print z menu po lewej stronie.
Wybierz żądane ustawienia drukowania.
Ustawienia drukowania mogą się różnić w zależności od używanego modelu.
Kliknij lub dotknij opcji Apply (Zastosuj).
Ustawienie zostanie włączone dla następnej otrzymanej wiadomości.
Konfigurowanie powiadomień e-mailUstawienia powiadomień e-mail można zmieniać na stronie User Page (Strona użytkownika).
Jeżeli po stronie nadawcy wystąpi błąd, powiadomienie zostanie automatycznie wysłane do nadawcy, niezależnie od ustawień.
Jeśli wyświetli się komunikat o błędzie, postępuj zgodnie z instrukcjami, aby rozwiązać problem.
Wysyłanie powiadomień e-mail do właściciela drukarkiWybierz opcję Email Notification Settings (Ustaw. powiad. Email) w opcji Printer (Drukarka) z menu po lewej stronie.
Wybierz powiadomienia, które chcesz otrzymywać.
W ten sposób ustawienia powiadomień e-mail zostały zmienione.
Wysyłanie powiadomień e-mail do nadawcy wiadomościUstawienia powiadomień e-mail dla nadawcy wiadomości można zmienić na liście Approved Senders List (Lista zatwierdzonych nadawców) na stronie User Page (Strona użytkownika).
Jeżeli lista Approved Senders List (Lista zatwierdzonych nadawców) jest włączona, zaznacz pole wyboru w kolumnie Send notification email (Wyślij powiadomienie e-mail) adresu e-mail lub domeny, na który chcesz wysyłać powiadomienia.
Jeżeli lista Approved Senders List (Lista zatwierdzonych nadawców) jest wyłączona, zaznacz pole wyboru w kolumnie Send print notification email to sender (Wyślij do nadawcy powiadomienie e-mail dotyczące drukowania).