Karta instalacyjna i informacyjna Bosch 0 275 007 525 jest komponentem zaprojektowanym przez firmę Bosch, która jest jednym z czołowych producentów technologii. Karta składa się z instrukcji instalacji, danych technicznych i informacji o bezpieczeństwie, które są niezbędne do instalacji i działania urządzenia. Karta zawiera również informacje dotyczące konserwacji i czyszczenia urządzenia oraz informacje o zasadach bezpieczeństwa. Zamieszczone na niej informacje są cenne dla użytkowników, gdyż pomagają im w pełni skorzystać z możliwości urządzenia i zapobiec niepożądanym uszkodzeniom.
Ostatnia aktualizacja: Karta instalacyjna i informacyjna Bosch 0 275 007 525
Instrukcje poszczególnych urządzeń można łatwo pobrać korzystając z wyszukiwarki dokumentacji technicznej
Przejdź do wyszukiwarki
Linki do instrukcji są również dostępne w danych technicznych urządzenia w zakładce "Produkty".
Karta produktu zawiera podstawowe parametry techniczne dotyczące urządzenia, w tym parametry konieczne dla wyliczenia sezonowej efektywności energetycznej dla zestawów zawierających dane urządzenie. Rozporządzenia dokładnie definiują, jakie informacje muszą być zawarte w karcie produktu.
Przykładowo wymagane informacje w karcie produktu dla ogrzewczy pomieszczeń:
a) nazwa dostawcy lub jego znak towarowy
b) identyfikator modelu dostawcy
c) klasa sezonowej efektywności energetycznej ogrzewania pomieszczeń dla urządzenia (od G do A+++)
f) roczne zużycie energii w kWh pod względem ilości energii końcowej
g) poziom mocy akustycznej LWA w pomieszczeniu w dB
Przykładowa karta produktu dla kotła
Drogi Użytkowniku,
klikając przycisk „AKCEPTUJĘ” zgadzasz się, aby serwis Ceneo. pl sp z. o. i jego Zaufani Partnerzy przetwarzali Twoje dane osobowe zapisywane w plikach cookies lub za pomocą podobnej technologii w celach marketingowych (w tym poprzez profilowanie i analizowanie) podmiotów innych niż Ceneo. pl, obejmujących w szczególności wyświetlanie spersonalizowanych reklam w serwisie Ceneo. pl.
Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Wycofanie zgody nie zabrania serwisowi Ceneo. pl przetwarzania dotychczas zebranych danych.
Wyrażając zgodę, otrzymasz reklamy produktów, które są dopasowane do Twoich potrzeb. Sprawdź Zaufanych Partnerów Ceneo. pl. Pamiętaj, że oni również mogą korzystać ze swoich zaufanych podwykonawców.Informujemy także, że korzystając z serwisu Ceneo. pl, wyrażasz zgodę na przechowywanie w Twoim urządzeniu plików cookies lub stosowanie innych podobnych technologii oraz na wykorzystywanie ich do dopasowywania treści marketingowych i reklam, o ile pozwala na to konfiguracja Twojej przeglądarki. Jeżeli nie zmienisz ustawień Twojej przeglądarki, cookies będą zapisywane w pamięci Twojego urządzenia. Więcej w Polityce Plików Cookies.Więcej o przetwarzaniu danych osobowych przez Ceneo. pl, w tym o przysługujących Ci uprawnieniach, znajdziesz tutaj.Więcej o plikach cookies, w tym o sposobie wycofania zgody, znajdziesz tutaj.Pamiętaj, że klikając przycisk „Nie zgadzam się” nie zmniejszasz liczby wyświetlanych reklam, oznacza to tylko, że ich zawartość nie będzie dostosowana do Twoich zainteresowań.
Nie zgadzam się
Karta instalacyjna i informacyjna Bosch 0 275 007 525
Bezpośredni link do pobrania Karta instalacyjna i informacyjna Bosch 0 275 007 525
Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów
Ostatnia aktualizacja Karta instalacyjna i informacyjna Bosch 0 275 007 525
Subskrybuj nasze sieci społecznościowe, aby być na bieżąco z najnowszymi aktualizacjami!
Komentarz
Good repair here. I did a similar repair several years ago on my Bosch e bike battery.
Great video, many thanks, I have bitten the bullet and bought a new battery pack, as I read that the BMS would lose its program when the voltage drops below a certain value. On opening the battery pack (400 type) I found the cells are not well at all….
Hey , nice job. Can you disconnect the BMS from the pack ? Will it not get in safety mode when there is no voltage on it ?
Nice job man. One question. If in the future new and better cells will become available, do you think the electronics of the battery will let us use the full capacity of the new battery? thx
what are the brand and type cells you use? i want to refirb it myself :)
Hi and thanks for the video very useful.
Hi, thanks a lot for your informative video. Two of my battery led flash! It’s not getting charge! Do you know what the problem is? What should I do? Thank you
Hi, Many thanks for the video. I have a Bosch battery as shown in the video & I am looking for some advice. According to the Bosch Diagnostic Software the Battery is deactivated with one light showing on the display & the Battery refusing to charge. My question is, if I replace the cell pack but use the original BMS, will the BMS still say it is deactivated or will it allow the Battery to work? Thanks in advance
Excellent as always.
Doesn’t this way mean all the current has to pass through those single pieces of nickel strip on the series connections. It doesn’t look thick enough to me. The Bosch design will have that central nickel strip as the main conductor with the cells feeding into it and I can see that central run is substantial. Those zig zags look like they need doubling up to me.
Hello, Thanks for your video. Do you think this type of battery pack could work in parrallele with the new bosch smart system batteries?
Thanks from the Netherlands! We have a lot of Bosch powered ebikes here. I started repairing ebike batteries as a hobby. Did not get an hand on a Bosch battery yet. But on the internet I read that these basterds are bricking itself when you cutoff the power. BMS is then unrepairable. What I see here is that you just migrate the bms from one pack to the other without issues.
good job, you make it seem so easy. i can solder and spotweld. maybe i could revise my battery to when she is done. also a bosch 500
I just repaired 2 of these batteries. 1 had the pink samsung cells 2800mah. and the other had chinesse GA´s in it. Both batteries had just 1 group of cells completely dead. That .2mm nickel can be welded nicely with the Malectrics spot welder kit. It can even make a hole thru if you use a diesel car battery....
Very informative, thanks. How did you source those plastic cell holders? Is it possible to buy those BMS'es from Bosh?
How did you overcome 'anti tamper' software fitted in these batteries ?
How is it possible that vanmoof cycles achieve 500wh with 30 cells instead of 40? Also one important step is missing: how do you get to
So where did you get the cell holders at the end? Thx
I have 2 used Bosch Powerpack 400 batteries. Is it possible to find out how many times they have been fully charged?
Have a question. I have a trek rail 5 that came stock with a bosch powertube 500. The 625 is also supposed to fit my bike. So I guess the batteries are the same size? Does the powertube 500 just have dead space we’re extra cells go or are the cells on the 625 larger capacity? If the 500 has dead space can extra cells be added the make the 500 into a 625. Thanks.